Wednesday, November 03, 2010

Söndermanglad

I dag är jag sjukt trött o slut, känns som något tagit min hjärna o manglat den. Det enda som jag vet är att jag ska komma mig i säng i tid i kväll!

Har varit fullt upp i dag, började dagen med hundpromenad och sedan body balance med bergman. Mycket skönt! Sen har det varit fullt upp på jobbet, har ju bara två dagar kvar nu.
Efter jobbet hämtade David mig och vi åkte till sumpan för att hämta Rebeckas tv. Shit så bra det blev=) Var dock riktigt mycket trafik så i kom hem lagom tills min tvätt tid började. Sen har jag städat, behövdes verkligen, mina pälsdjur drar in mycket grus nu, och lagat mat.

Nu ska jag ner och hänga upp de sista maskinerna sen ska jag ut med djuren=)

Rocky hade urinvägsinfektion, dock har han för höga sockervärden så vi måste hålla koll på honom, hon sa att det kan tyda på diabetes. I hope not!

Ciao!

No comments: