Saturday, November 06, 2010

Med sorg i hjärtat

Det var med tunga steg jag gick ut från min sista arbetsdag på elux. Jag börjar fundera vad jag har gjort. Att frivilligt lämna en arbetsplats som är så bra att inget finns att klaga på för att ge sig ut på djupt vatten?
Det känns lite galet. Visst har jag fått min livs chans och om jag kan trivas hälften så bra där som jag gör på elux får jag vara nöjd.
Men det kommer jag garanterat göra, ett mycket trevligt företag det med.

Jag blev ordenligt avfirade i går med lunch, fika, blommor och ett jättefint tal.
Jag vart så himla rörd. De sa dessutom att jag alltid är välkommen tillbaka=)
Kommer kännas tungt att inte komma tillbaka dit.
Men jag slutar 15 på fredagar så har lovat komma o fika.


Nu ska jag o köra dance step med Bergman o Björklund.





No comments: