Monday, November 29, 2010

Surprise

I lördags var det äntligen dags för Rebbs surprise, a royal tribute the king and queen. Anna o Elle följde också med lite spontant så det var roligt!
Vi fick bord på Sonjas grek, skulle ätit på Sahara, men när jag ringde samma dag för att boka till platser upptäcktes att jag bokat i vasastan och ej på söder ha ha
På söder fanns inga lediga bord, men Sonjas hade. Riktigt gott=)

Sen bar det av till Göta "juck" som det tydligen kallas ha ha riktigt bra show, queen var bäst, vilket drag!

Sen åkte vi till Rival för ett glas och mötte Fredrik o Johnny, har aldrig varit där innan, riktigt trevligt ställe!

I går mötte jag upp min syster yster för en fika på Mocco sen var jag duktig o städa o fixa hemma.

Nu ska jag göra ett sista ryck innan det är dags för pilatesboll m Bergman!





No comments: