Sunday, November 07, 2010

Haft en lugn helg, kändes behövligt efter en tuff vecka, dessutom måste jag vara pigg så jag kan ha full fokus i veckan.

I fredags kom Camilla över, vi åt middag, drack vin o såg idol=)

Gårdagen började med träning, sen var jag o fikade med Nille, på kvällen var jag hos Anna o åt tacos och spelade wii. Jag älskar verkligen rockringen, kan vara för att jag avancerat hi hi Men det är verkligen träning, mina ben var helt stumma!

I dag är mina vader döda, körde powerstep i fredags o dancestep i går, inte så smart he he

Skulle gått med mamma o pappa och kolla på lägenhet här på kungsholmen, men de hade kollat där i går så de insåg att det inte var ett område för dem.
Så istället tänkte vi äta brunch, men då vi ej bokat så fanns inget ledigt, fick bli vapiano ist=)

Passade på att tvätta lite träningskläder, ska strax iväg o handla smör,lingonsylt o mjölk.
Ska bjuda David på palt när han hämtar djuren=)

No comments: