Monday, November 15, 2010

Måndags

I dag har varit en rätt dålig start på veckan.
Jag var trött, kände mig förkyld o har spärrat mitt kort.

Blev stressad av ett telesamtal igår när jag skulle betala djurmaten så slog fel kod tre gånger. Var på banken i dag, jag kan behålla dagens kod, men de skickar hem ett nytt kort, kan ta upp till 4 dagar... Kändes väldigt ovälkommet. Man lär sig nått nytt varje dag.

Haft endel möten i dag, börjar komma in i jobbet mer o mer. Ola slutar på fredag, så känns viktigt att fånga allt jag kan.

I dag var vädret dessutom riktigt kallt o ruggigt=(
Då får man se tillbaka på de härliga minnena från sommaren, värmen o allt trevligt som hände i somras! Hur fantastisk var inte denna sommar? som varje sommar, jag älskar verkligen sommaren. Man ungås på ett annat sätt då, men snart ska jag till värmen, ska bli underbart!=)

Nu är det foodtime!




No comments: