Thursday, November 25, 2010

I morgon äré fredag!

Som vanligt sitter jag uppe som en nattuggla, nu är det dags att lägga sig!

Denna dag har verkligen inte gått min väg, började med att försova mig, sen har det bara fortsatt. Spille vatten över hela skrivbordet o sen när Birgitta o jag skulle hämta kaffe fastnade jag med min klack i rosetten på skon så jag flög på en random tjej i trappen, kaffet flög över den vita väggen trappen och Birgitta!
Ja nu vet de vem jag är på företaget;-)

I kväll har jag o Anna kört combat! Riktigt kul!
Sen har jag tvättat diskat, varit o postat lite- väldigt effektiv!

Nu är det dags för sängen, har mycket jag ska hinna med i morgon och måste vara i tid!


Mitt blåmärke blir bara mörkare och mörkare snart slutar det nog att smärta i alla fall=)


No comments: