Saturday, November 13, 2010

just hanging.

Lady Hamilton var riktigt bra, supermysigt och gott. Mättnaden har precis börjat lägga sig. Kan verkligen rekommendera det!

När jag kom hem kände jag mig matt med förkylningen, så blir hemma i kväll. Skulle åkt till Elle o Fredrik, hade verkligen velat det men är slut som artist känner jag. Måste vara på g dessutom på måndag.

Hemma en lördagskväll med grabbarna som enda sällskap är inte helt vanligt, men faktiskt rätt skönt.
Känner att jag börjar bli mer o mer bekväm med att vara ensam, tycker tom det är rätt skönt. I början när jag var singel försökte jag nog fly lite från verkligheten genom att vara sysselsatt hela tiden. Jag tycker fortfarande om att vara sysselsatt, men det mer för att jag är sånn som person, att jag gillar att det händer saker.
Men nu är det ingen katastrof om jag faktiskt sitter här hemma själv på min soffa.
Det är en härlig känsla, men det har tagit sin tid att komma hit. Känns som jag nått ett av mina mål i mitt nya liv. Det känns bra.


Pumba är verkligen en liten gay-hund med sin kärlek till tjejiga, fluffiga kuddar=)


Den däckade

No comments: