Monday, September 29, 2008

Bet mig i läppen

Vi var på årsmöte del två i dag eftersom de ej hann klart i våras på de 4(!) timmar vi satt där. I dag tog det "bara" två timmar att prata om två punkter. Deta beror på en Gubbe som måste kommentera allt, då menar jag verkligen allt som det talas om. Varje liten betydelselös mening måste han bara kommentera. Var likadant på förra mötet. Satt och bet mig i läppen för att inte be honom hålla KÄFTEN. Fattar inte hur man kan ha så tråkigt liv att man blir så bitter. Kan nog bero på hans fru, hon är så osympatisk. Vägrar hälsa när man träffar henne, han hälsar knappt när han är med henne, men i dag hälsa han....

Huvaligen!

Sen jag kom hem har jag suttit och jobbat, ska snart lägga mig. I morgon ska jag kolla upp vad felet på min mage är. Känner mig nervös, men ska ändå bli skönt att få veta vad det är.

God natt!

No comments: