Saturday, September 13, 2008

Heeelg!













I torsdags var vi bjudna till Carolina på middag, det var en mycket lyckad kväll.Eftersom jag hade hundarna i väsby körde jag men jag fick aldrig åka hem he he Så tillslut åkte jag och hämtade hundarna hos mamma o pappa. Det första Rocky gjorde när vi kom in var att äta upp Carolinas kattmat:-) Han e skumm!

Jag var mycket piggare än resten av girlsen i går =) Blev dock en sen kväll så det är skönt med helg nu.


I går kväll var Erika här på middag, sen pratade vi en massa och gick med hundarna till hundgården så de fick leka av sig. Fick dessa fina blommor av henne, vilken snäll syster jag har! Inte för att det kommer som en nyhet, men ändå=)


Nu har jag precis ätit lite sen frukost, har haft fullt upp sen jag vaknade, ska försöka ta mig upp i soffan, städning som väntar;-)
I mrg kommer Babe hem, ska bli så roligt att träffa honom igen.
So Long!

No comments: