Thursday, September 04, 2008

Sad


I dag när jag var ute med hundarna på lunchen såg jag att de slätat Bollstanäs festplats och minigolf klubb med marken. Det var riktigt sorgligt att se. Med det många minnen, jag har haft det roligt där i min barndom. Det är tråkigt att de måste ta bort allt i Bollstanäs för att bygga hus, nu finns det i princip bara hus överallt. En festplats gör ju allt roligare och en golfklubb där barnen kan gå och spela golf!
Nu i kväll har jag vilat, mådde fruktansvärt illa sedan i eftermiddags, nu känns det bättre. Har gjort en paj med pesto, rödlök, tomat, mozarella och basilika jag o David ska äta i morgon på kräftskivan hos Cina=) Vi ska ha kräftor med oss också, men kan vara gott att ha något mer också.
Det ska bli trevligt, hoppas bara jag är piggare i morgon, känner mig som i en dvala för tillfället. Har sovit dåligt i två veckor nu, hoppas verkligen kan sova i helgen.
David kom nyss hem, han hade varit förbi Tulltis och hämtat en klänning,hon var så gullig och hade skickat med en jättesöt necisär och ett jättefint halsband=) Jag blev super glad! Så gulligt av henne!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig=)
I morrn e det fredag! Tjihoo!

1 comment:

Anonymous said...

Just face it... jag ÄR gullig =oP. Puss puss o hoppas din morgondag blir bättre än min =o)