Sunday, September 07, 2008

Sweet sunday

Tack Cina för i fredags, tror jag glömde skriva det, men hälsade genom David i af;-) Du hade fixat allt super bra!


I går kväll tog David o jag det lugnt, köpte Pasta från därmed pasta och hyrde film. Helt perfekt o vad vi orkade med.

I dag har också varit en lugn dag, super längesen vi hade en lugn helg. Vi gick ner på stan och åt lunch, blev inge Bagel street denna helg. Sen träffade vi mamma och pappa och sen tittade vi i butiker. Jag köpte en likadan klänning från Monki nu i svart som min blågröna. Älskar den så en till kan ju inte skada=)
Nu i kväll har vi tagit en super lång promenad med hundarna i Hagaparken sen köpte vi Thai från ett jättebra ställe. De hade dock lagt nötter i min mat trots att jag bad om att få utan. Blir galen på sånt. Inte så att jag beställer utan för att jag inte gillar det. Men jag fick bort de mesta=)

Nu har jag tagit en dusch och ska lägga mig så jag orkar med ännu en tuff vecka. Dessutom åker David på begravning till Finland denna vecka ons- söndag. Kommer sakna honom!

Sov gott=)

No comments: