Sunday, September 28, 2008

Härlig söndag


Blev inget Bagel street i dag, vi var där men det var fullt inne och kallt i skuggan så vi åkte vidare till Café Blåbär. Det var super gott, fick välja 4 typer av sallader och fick super mycket mat. Mums! Efter det gick vi till Inn och Finn som Lina tipsat mig om. Det var en bra affär, fick med mig lite hygien produkter därifrån.

Efter det åkte vi in till City, fick dessa två fina stövlar av min underbara karl:-) Sen köpte jag en kofta, en t-shirt, en tröja och en BH. Köpte även en likadan tröja som Fredrik hade på sig i går till Baby!

Kom nyss hem, David åkte iväg på match med Per och jag har varit nere och köpt sköljmedel. Synd bara att det hade läckt i påse över min Veckans Nu. Men nu doftar den gott i af:-)

Funderar på om jag ska gå och träna men har haft ont i magen sen i måndags så jag borde nog ta det lugnt, well well...

So Long!

3 comments:

Anonymous said...

Jag tyckte den var jättebra men mesig som jag är grät jag nästan hela filmen :) haha Jättefina stävlar! Vart fick du tag i dom? KRAM

Anonymous said...

Superfina!

MsEmsan said...

Tack tjejer=)=)=)