Tuesday, September 02, 2008

Happy Thusday


I går kväll städade jag o David lägenheten, det behövdes! Nu är den så fin så=)
I dag åkte David till Malmö, kommer hem först torsdag, så jag har hundarna hos mamma o pappa. Var där på lunchen och gick ut med dem. Tur att ha mamma o pappa så nära till jobbet=)
Nyss när jag o Rebban gick ut till repan träffade jag Therese som jag jobbade med på ktj. Hon är en sånn person man blir glad av, hon strålar alltid. Nu har hon fått en dotter till och gift sig, tjejen som aldrig mer skulle ha en karl;-) Så roligt att hon träffat en bra kille!Jag är verkligen glad för hennes skull. Hon saknas här!
Dock är jag väldigt glad att jag har Rebban här, hon förgyller varje dag=)
Vår nya fotölj är numera paxad av Pumba och Rocky. Pumba såg till att David flytta på sig i går så la han sig i den, i morse när David gick upp låg Rocky där och sov;-)
Nu ska jag jobba vidare.
Ciao!

No comments: