Sunday, September 14, 2008

Skumma män

Jämt (de väldigt få gånger) jag loggar in på facebook har jag konstiga vänner förfrågningar eller meddelanden.

Nu hade jag fått detta:

Hej !dettta låter kanske knäppt, men jobbar du som frisör i malmö ??? Om så är fallet var det nog du som klippte mig i helgen. jag tyckte du verkade vara en riktigt härlig tjej.....antar att du är altid trevlig mot dina kunder...men i stället för att gå och vänta 4 veckor innan jag har anledninga att besöka dig igen tar jag en chans på facebook. Om du inte är frisör och jag mixat ditt foto med någon annan är detta ett ytterst förvirrande mail........sorry för det i så fall hoppas du hör av digfredrik dymlingps:jo jag har en sida här också med vänner, jag lovar jag är helt normal :-)

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha! skumt :) facebook är konstigt.

MsEmsan said...

Ja verkligen he he he =)

Anonymous said...

Skumma människor det finns!