Friday, September 19, 2008

Bara vi

I går efter jobbet mötte jag upp Anna, shit vilken snygging i kostym o allt=)
Vi gick och kollade på några ställen på söder som Anna hittat, tillslut hamnade vi på Bara Vi, systerbolag till Underbara bar där vi var förut. Camilla kom dit efter hon hade tränat så vi åt jättegod middag, drack vin och en liten efterrätts drink, även en liten dessert slank ner.
En mycket trevlig kväll, och skönt att det inte blev så sent så denna dag blev så jobbig;-)

Hade en viktig uppgift i dag, varit på brandutbildning på jobbet, var först en timme teori sen en timmes praktik där vi fick släcka bränder. Var rätt lärorikt, men man hamnar efter så har jobbat över i dag och även jobbat sen jag kom hem.
I dag åt jag lunch med Ullis, var roligt! Längesen jag träffade henne!

David o jag skulle ha gått på bio i kväll,men jag är så slut så vi tar det på söndag ist=) Just nu lagar han middag åt mig, ibland har man det bra!

I morgon är det Linas partaj=)

So Long!

No comments: