Monday, August 11, 2008

Rocky 4 år!






I går var en lugn dag, vi började dagen på Bagel street med Lina o Johnny, sen gick David och jag ner på stan för att kika lite. Jag fyndade ett par Fred Perry skor och fick en fin klänning från Monki av David=) Sen köpte jag lite hår saker till spanien.
David fyndade en super fin kofta från MQ, deras reor är inte att leka med=)
På kvällen kom Lina o Johnny hit o åt middag med oss, sen spelade vi seen it.


I dag åkte David in o jobbade på morgonen, jag låg kvar o sov, super skönt!
När David kom hem låg vi o drog oss ett tag sen gick vi ut en lång prommis med hundarna, sen till hundgården. Det är trots allt Rockys födelsedag i dag, 4 år blir den lilla kraken.
Efter promenaden gick vi och åt lunch på odenplan, sen vidare till djuraffären för att köpa present åt Rocky.
Sen handlade vi mat inför middagen och åkte hem o lagade den.

I kväll har mamma o pappa, Erika o Per varit här på middag, vi ville hinna träffa dem innan de åkte så vi passade på att slå ihop det med Rockys födelsedag=)
Jag vet att det är lite töntigt att fira sin hunds födelsedag, men det är roligt och han är ändå en familjemedlem.
Han har varit på super bra humör hela dagen=)
David hade gjort en super fin leverpastejstårta till Rocky, dessvärre har min kamera spelat mig
ett spratt och inte sparat bildern jag tog på den=(









5 comments:

Anonymous said...

Duktig kikka, bloggat och allt. Fina bilder, vilken mästerkock du är! När får jag komma på middag? Puss

MsEmsan said...

Tack tack=) Anytime gumms, bara o komma till Sveriges huvudstad ;-) Puss

Anonymous said...

Som sagt de e ju era bebisar!
Precis som vi har våra snorungar:-)
Klart de skall ha kalas med;-)
Kram Pernilla P

MsEmsan said...

Ja det e sant=) kram

Anonymous said...

Hipp hipp Hurra Rocky Boy!!!
Massa kramar från faster Cina