Tuesday, August 26, 2008

It´s gone

Gårdagen på jobbet i går var hektisk, men bra! Fick veta att jag får gå kursen i affärsjuridik jag vill=) Den är först i vår så jag får vänta tills dess, men så kul!
Satt över en stund sen åkte jag till gymmet, kändes att man under semester ätit för mycket, druckit för mycket o rökt för mycket. Men det var super skönt!
Mötte upp David o storhandla efter det, sen lagade jag middag o kvällen var slut.
Skulle ha gjort räkningarna i går, men det hanns inte med så måste fixa det i dag efter vi varit hos mamma o pappa.

I dag är det andra dagen på jobbet, läskigt hur snabbt man kommer in i allt igen! Det är roligt att vara tillbaka igen, även om en veckas semester till varit skönt. Här hemma är ju sommaren borta! Känner inte mig redo för höst än. Känns i luften att hösten är här. Jag känner mig alltid nere när sommaren lämnar oss.
Denna sommaren har dock varit den bästa på länge. Har gjort saker hela tiden, umgåtts med mina fina vänner, David, min o Davids familj=)
Kommer minnas denna sommar med värme i hjärtat!

Nu måste vi bara se till att hösten blir minst lika bra, trots trötthet och kyla.

Nu ska jag jobba vidare!

Ciao

No comments: