Thursday, August 28, 2008

Home sweet home

Hela denna vecka har varit hysterisk på jobbet i går och i dag har varit värst! Så det ska bli skönt med fredag i mrg.
I går var jag och tränade igen, skönt att man kommit i gång. Kände att jag behövde det, min hjärna kändes skrumpen efter en lång o jobbig dag på jobbet så jag behövde få ur mig lite granna.
Skulle tränat i dag med men satt över så länge att jag kände att jag ville hem. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, börjar bli hungrig. David e inte hemma i kväll, rätt skönt att vara själv när det varit så hektiskt hela dagen. Ska bara sitta framför tv:n=)
Belönade mig själv i dag och beställde hem en klänning jag velat ha ett tag. Har egentligen shoppingförbud nu, men ibland måste man unna sig :-) Ska leva rätt snålt nu hela hösten, håller på o spar till vår renovering. Dock inte för snålt, då blir allt för trist:-)

Nej nu ska jag kolla till maten!

No comments: