Monday, August 04, 2008

A mighty heart

I går kväll såg David och jag filmen A mighty heart som är en verklig berättelse om wallstreet journalisten Daniel Pearl som blir kidnappad och mördad i pakistan. Det är en sånn gripande historia så jag hade hoppats på en bättre film, den kändes så hattig och man fick inte se alla scener som kunde gjort filmen mer spännande. Man ska aldrig ha stora förväntingar på en film,då blir man bara besviken.


I dag gick David och jag in till stan och åt lunch sen kolla vi lite. Men David kände sig inte riktigt bra än så vi gick hem och vilade lite innan det var dags för Ikea. Även Elle hakade på till Ikea=)

Dessvärre fanns inte byrån och klädstången Lina o Johnny skulle ha så Lina blev lite besviken, stackarn! De kom i alla fall därifrån men lite små saker=)

Vi köpte en badrumsmatta och galgar o Elle shoppade loss=)

Efter det åkte vi i samlad trupp till Ica kvantum o handlade.


När jag kom hem var jag tvungen att pallra mig ut i regnet med hundarna, inge vidare o ha hund sånna här dagar ;-) Fick sällskap av Matilda via tele i af=)


Nu ska jag se lite tv och njuta av att jag kan ta sov morgon i mrg! Det e så skönt att äntligen vara ledig=)


Sov gott!

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas David snart blir bättre UTAN att smittat ner dig.

Som det ser ut blir fredagen av iaf ;-) kraaaaaam