Sunday, August 31, 2008

Morrn Morrn

Shit vad trött jag e, kan verkligen inte sova längre. Sen vi kom hem har jag sovit lätt och dåligt. Hoppas det ändras snart för jag har känt mig konstant trött i en veckas tid nu.
Ska försöka komma i säng i tid i kväll.


Gårdagen var jättetrevlig. Först var David och jag med Erika på Hund ön och Gatuhundens dag, efter det åkte vi till Solna C eftersom David var tvungen till systemet. Jag hittade en super fin skinnjacka. Mitt nya liv, no spending, fungerar bra:-) Men jag har kollat efter en sånn så länge och när jag äntligen hittade en perfekt vore det dumt att inte slå till :-) Både David och Lina peppade mig så då kändes det bättre =)

På kvällen gick Lina, Anna, Annika o jag på Mamma mia! Shit vad den var bra, en riktig feelgood rulle=) Vi åkte därefter till Bröderna Olsson och åt och avslutade kvällen på underbara bar.
Det var just det den var- underbar! Vi satt på ett ställe som såg ut som ett vardagsrum, bilder kommer sen, har inget batteri i kameran.

Sen delade jag o Lina på en taxi hem och jag tog en promenad med hundarna=)

Nu ska jag pipa ner till tvättstugan o se om det finns tid. Mina vardagsrumsmöbler är i stort behov av en tvätt.

Ciao!

No comments: