Friday, August 08, 2008

God fredag

Nu börjar första semesterveckan lida mot sitt slut. Både David och jag har mått dåligt och vädret har inte varit det bästa så det har blivit rätt lugnt.

I går kväll fick David följa med Johnny på en butiksöppning. Jag var bara hemma och slappade, hyrde film, 27 dresses, den var rätt bra=)
Sen hämtade jag killarna, vädret var inge roligt för dem att gå hem i!

I dag ska David o jag ner på stan, Erikas Per fyller år i dag- 080808, så vi ska fixa en present. Sen har jag bokat tid för att ta bort mina extensions i dag, känns bittersweet, ska bli rätt skönt då det e tungt o kliar men ändå är jag tok rädd att jag knappt har något hår kvar. Ska gå och klippa till det o så efter spanien sen, kan tänka mig att det e rätt slitet.
I kväll är vi bjudna på middag hos Carina o Matte, det blir trevligt. Hoppas bara jag känner mig bättre, känner mig riktigt risig i dag=(

Nu ska jag gå o väcka min karl som sover;-)

1 comment:

Anonymous said...

Om du inte känner dig bättre, kan vi bara hälla i oss en massa vin och tycka synd om oss... haha... sånt är jag bra på ;-)

nääää.... det blir skoj!

syns i kväll

kram