Tuesday, August 12, 2008

Nattuggla

Nu när jag har semester har jag verkligen blivit en nattuggla, jag har alltid älskat nätterna men när man jobbar funkar det inte att vara vaken så sent.
Går väldigt mycket bra på tv på natten=)

Kom nyss hem från kvälls/nattpromenaden med hundarna och ser ny CSI. Måste försöka komma mig i säng för i morgon kan jag inte sova så länge.

Vi ska till Väsby och hämta resväskorna, sen ska vi till Hallstahammar och lämna hundarna. Vet att de är i goda händer hos Davids föräldrar, men det känns alltid jobbigt att lämna bort dem när man inte kommer träffa dem på ett tag. Denna gång känns tyngre än annars, antar att det till stor del beror på att jag träffat dem så mycket denna vecka vi varit lediga.

Ska bli skönt att komma bort lite, miljöombyte gör susen=)

Sov gott!

1 comment:

Anonymous said...

Trevlig resa! kram