Sunday, August 03, 2008




Nu har helgen nått sitt slut och jag är glad att jag är ledig i morgon! Semester låter ljuvligt i mina öron.


I fredags var David och jag ute och åt middag med Elle o Fredde på Bröderna Olsson (garlic and shots) på söder. Maten var sjukt god och priserna bra. O sällskapet var såklart det bästa=)


I går var vi först på konfirmation i vallentuna, sen kom Rebecka hit och vi åt middag och drack vin. Sen gick vi till Clif Barnes och sen till Storstad. Kände dock att det blivit för mycket dricka då så jag ringde David o han var snäll o hämtade oss. Men kul hade vi, var roligt att träffa Rebbs igen!


I dag har vi bara tagit det lugnt, jag har varit rätt bakis och David e fortfarande sjuk. Var riktigt skönt med en lugn dag, minns inte senast vi hade det, har varit så mycket hela sommaren. Det är super roligt men man orkar inte hur länge som helst.


Just nu könner jag bara att jag vill veta, jag vill att det ska vara positivt så jag slipper den här gnagande känslan i magen...


God natt!

No comments: