Saturday, August 09, 2008

Det regnar här i stockholm i dag

I morse när jag vaknade sken solen, det var en underbar känsla. Nu är det regn igen. Stackars Ankan o Lars som ska på Winnerbäck=(

I går rök mitt hår, känns väldigt skönt faktiskt=) Hon tyckte att jag skött mitt hår bra så jag fick med dem hem om jag vill göra igen med samma hår. Sen var håret tydligen väldigt bra gjort=) Roligt att höra, då det känts väldigt bra!
En av tjejerna som gjorde på mig var så hårdhänt att jag höll på o tuppa av ett tag, blev helt genomsvettig.
När de tvättade mitt hår sen sa hon: varför har du gjort? du behöver inte ens löshår. Kändes skönt måste innebära att jag inte tappat så mycket hår=)
Sen kom en tjej på 35- 40 års åldern och skulle göra för första gången, sy in. Då frågade hon om jag oxå gjort hår nu, jag ba nej då tagit ur, mitt ligger här he he he

Efter det åkte vi till Davids syster på middag,var trevligt=) Vi åt middag och spelade med andra ord. Jag o Pernilla hade vunnit alla gånger om inte Matte lagt alla banditer på oss hela tiden ;-)
Kände dock att kvällen blev för mycket för mig, borde nog legat hemma och vilat. Började må mycket sämre i går kväll.

I morse när jag vaknade kändes det inte alls kul=( Bestämde mig ändå för att åka på palt lunch och fira Per,vi var inte där så länge och nu är jag hemma parkerad framför tv:n. Det är så mycket aktivitet jag orkar med i kväll. Måste bli frisk tills Spanien!
Måste dock bege mig till affären, David är och fiskar och har inte kommit hem än och jag måste handla nån mat för jag börjar bli hungrig. Ska äta massa vitlök, nu ska det kureras!

So Long!

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas du blir frisk snart hjärtat!

MsEmsan said...

Tack gumman, du e så söt=)