Friday, April 11, 2008

Usch o fy

Är sjukt trött i dag, känner mig mer död än levande.

Känns bra i dag, lättad i själen. Tror att det ibland kan vara bra att öppna upp sig, jag håller lätt saker inom mig, speciellt sånt som får mig att må dåligt. I dag känns det bättre, mycket bättre=)

I går var jag o Rebban och tränade igen, hon ser mig som sin personliga tränare, jag puschar henne;-) Försökte få med henne i dag också men hon vägrar, så mycket att hon inte ens dykt upp på jobbet ännu ha ha
Vi har kört på KS denna vecka, verkligen bra där så lite folk. Jag gillar ju kungsholmen men det är jämt sjukt mycket folk där och ska man gymma får man stå och vänta på maskinerna.
Ska köra på KS i dag också då lär det ju va folktomt.

Skönt med helg o MINA VÄNNER, Nu är det bara två veckor kvar till NY=)=)=)

No comments: