Sunday, April 20, 2008

Dreeeeeeams



I fredags när vi hade affärslunch på wäsby golfklubb lär de vi hade möte med trott jag var lite knasig. Denna lilla söta shih tzu stod utanför, bunden vid ett träd. Så himla söt. Jag berättade att jag hade en sånn hemma och de frågade om han var lika lugn. Ha ha ha=) Tror detta var en tik, så söt. När vi satte oss vid bordet, satte jag mig så jag hade lillan i sikte. Tillsist kom hennes husse och hämtade henne.

Jag skulle aldrig våga lämna min hund bunden, finns så många idioter som snor hundar. Förra året var det en lång artikel i vovve som varnade främst småhunds ägare att lämna sina hundar bundna, då många kamphundsägare snor dem och låter sina hundar ha ihjäl dem. De brukar dessutom filma händelsen och lägga upp det på nätet- helt sjukt! Jag blir så jävla förbannad på människor som gör djur illa!

Denna helg har jag haft det mest konstiga, osammanhängande drömmarna. Har inte kommit ihåg så mycket när jag vaknat för morgonen, men sjuka har de varit. Tror det beror på att det varit så mycket i veckan, har dock varit en super rolig vecka!

Helgen har varit super lugn och skön=) I går var vi ute med hundarna i haga parken i 2,5 timme. Erika och Tinto var oxå med. Pumba och Tinto badade, tror det var lite kallt för dem, men de gick i själva. Sen var vi in till stan och tog en fika och köpte med oss blommor till mamma.

När jag kom hem ringde Lina som var ute och gick så jag hackade på med hundarna en stund. På kvällen kom Fredrik över för att hjälpa oss med tvättmaskinen, han ska komma tillbaka i dag med mätinstrument. Vi bjöd honom på lördagsmiddag, det blev inte så sent då vi alla var trötta.

I dag ska mamma o pappa o Davids föräldrar komma hit på middag, på dagen blir det lugnt, ska försöka njuta av solen=)

No comments: