Monday, April 21, 2008

Outch

Så var det måndag igen, har avklarat den första dagen på denna vecka, nu jobbar jag bara tre dagar till sen åker vi. Känns grymt overkligt!
Åt lunch med Ullis i dag, super roligt att träffa henne igen. Vi åt på ett superbra ställe där man fick plocka sin egen sallad och ta hur mycket man ville, var jättegott!

Fick veta en tragisk nyhet i dag, en tjej på vårat jobb som är mammaledig har fått bröstcancer och är riktigt illa därann. Jag blev så illa till mods och chockad. Känns som cancern bara går neråt i åldrarna, när man var yngre var det bara gamla människor som fick det,men det är inte sanningen längre. Tror det till stor del beror på all stress som folk känner, de ska prestera bra på jobbet, man ska ha familj, vänner, fint boende etc. Detta bryter ner kroppens försvar och släpper fram sjukdomar kroppen annars skulle klara av att bryta ner. Jag tror min teori kan stämma till en viss del, nått gör vi annorlunda i dag som vi inte gjorde förr...


Var och tränade med Rebbs i dag, när jag kom hem och hade duschat nös jag så jag slog i kinden rejält i handfatet, gjorde så ont att jag trodde kinden gått sönder. Så nu har jag en rejäl bula på kinden, inge snyggt alls=(

Nu ska jag se Prison Break!

No comments: