Tuesday, April 01, 2008

Helvete

I morse när jag åkte på E4:an så slutade mina blinkers att fungera, crap. Ringde pappa, han trodde det var en säkring som gått. Så nu behöver jag manlig hjälp för att titta om så är fallet. Hoppas, hoppas!

Har sovit dåligt i natt, Pumba hade ont i örat så David hade försökt i två timmar hjälpa honom sen väckte han mig. Pumba hade då gömt sig under soffan och vägrade låta David röra honom, så jag fick lugna ner honom och muta honom med godis under tiden David tittade i hans öra. Han hade jättemycket vax i örat som David lyckades få bort.
Så det blev lite sömn, men han mår bättre i dag i alla fall.

Snart ska jag o Rebbs till centrum, måste byta en body jag köpte i går, råkade köpa L, testade den inte så jag måste ha tagit helt fel bara ha ha =)

Ciao!

No comments: