Friday, April 04, 2008

Bye bye beauty


I går var vi o lämnade däcken till de som köpte min bil. Så nu är den verkligen inte min längre. Står en sånn bil utanför min port så jag tror det är min varje gång jag går ut. Känns verkligen bittersweet, en himla bra bil, men samtidigt började den bli gammal och aldrig roligt när bilen börjar få små fel.
Efter det åkte jag och tränade, har hittat mitt favvo friskis, helt klart kungsholmen=) Gymmade bara eftersom det inte var något roligt pass, sen gick jag hem. Tar inte alls lång tid.
Jag trvis verkligen i vår nya lägenhet, allt känns super! Läget är toppen! Vägen till jobbet har blivit kortare och man har nära till allt!
I helgen ska vi fixa lite mer så man kommer iordning, till Ikea i morgon=)
Nu är rörmockaren hos oss, så äntligen kan vi börja tvätta, tjohooo! Vi pratade med ordförande här om dagen och de ska byta bokningssystem såm det var ingen större fara att han som bodde innan oss tappat nyckeln till tvättstugan.
Jag gjorde en kopia i går på hemnyckeln så nu har vi äntligen en varsinn=)=)=)
Nu ska jag effektivisera mig, Ciao!

No comments: