Tuesday, April 08, 2008

Tisdag

Usch vart har solen tagit vägen? Mulet flera dagar! Man får så mycket mer energi när den skiner=)

I går var jag o rebban och tränade, sjuuuukt mycket folk. Tycker alltid det är extra mycket på måndagar! Sen skynda jag mig hem, duscha och åkte för att provköra bilen. Det låg utanför södertälje, tog en evighet dit. Mycket för att Davids GPS fick fnatt och körde oss fel.
Bilen var i super bra skick, hade knappt gått något och hade ett super pris! Jag har gjort ett klipp!
Vi var hemma först vid 10, då skulle vi äta middag sen var det bara o gå ut med doggsen o sen lägga sig...

I går var det en vecka kvar till BSB, vad tiden gått fort! Ska bli så himla roligt=)=)=)

O efter det nästa milstolpe, NY, bara 17 dar kvar i dag! När jag började nerräkningen var det 141 dar kvar!

Nu ska jag hämta kaffe=)

No comments: