Tuesday, April 08, 2008

En speciell känsla

Det är alltid en speciell känsla att sätta sig själv i sin nya bil, en underbar känsla!
Jag och Pumba åkte i min bil, han verkade tycka det var schysst. Den går himla bra=) Dock är sommar däcken på och det snöade som tusan när vi körde hem. Hoppas det vänder, inge vidare att köra på sommardäcken om det är minusgrader.
Är verkligen toknöjd över mitt köp, kunde inte hittat en bättre bil, tok trevliga säljare dessutom!

Kom hem vid åtta sen dess har jag plockat här hemma, känns som det aldrig tar slut. Ska göra ett ordentligt ryck i helgen då ska allt bli klart.

I morgon kommer Fredrik hit, han ska hjälpa oss med elen till vår tvättmaskin. Rörmockaren fick inte igång elen när han skulle koppla in maskinen i fredags. Inte nog med att han kom tre timmar försent, gick iväg på en gång och var borta en timme, kom tillbaka och gjorde jobbet på en timme, hade han debiterat oss för två timmars jobb- kan han glömma!

Nu ska jag se klart på Christine, sen ska jag försöka sova!

God natt!

1 comment:

Anonymous said...

RÖRMOCKAREN Hahahahahahahahhahahahahahahaha... Vad ska han mocka montro? HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA

Förlåt va bara tvungen =oP