Friday, April 18, 2008

Cuuuuuurling


I går var jag, Rebecka och Marcus och spelade curling, det var roligt men super svårt. Först drutta Rebecka omkull, sen jag. Har ett stort blåmärke på knät.
Jag och Rebecka var i lag som körde mot varann, så skrek mina lagkamrater: " Sopa, sopa". Efter det kom Rebecka kaxigt fram till mig och sa: " De menar inte att du ska sopa, utan att du är en sopa" He he he
Efter en tuff kamp åkte vi vidare till Hard Rock och åt middag, Marcus droppade av tidigt, men jag och Rebecka var kvar sist av alla och drack en massa vin, mycket trevligt=)
Mindre trevligt var det att gå upp i morse då jag dessutom suttit i ett viktigt möte mer än halva dan. Men det gick bra ändå=)
Vår företagstidning kom ut i dag, en artikel om mig och Marcus, bara ett litet problem, den går ut till alla våra kunder och jag ser ut som ett mongo- Lovely day!

3 comments:

Anonymous said...

NAW vad söt hon är med hjälm och allt =oP

Lina said...

Jag tror inte på att dusåg ut som ett mongo. Du kan inte bli dålig på kort! Kram

MsEmsan said...

Tack tjejer=)

Lina; Tack men kortet e hemskt, loooovar!


Pusss