Sunday, October 03, 2010

Varm inombords!

Jag trodde jag skulle kunna lämna min extranyckel i morgon men var tvungen att göra det i kväll, Rebecka har min extranyckel så jag gick iväg på en promenad för att leta om något hade öppet så jag kunde göra en kopia.
Gick st eriksbron, vid vasaparken, västmannagatan upp förbi västeråsgatan, vanadisplan och sen st eriksgatan hem.
När jag var på klippet och skulle betala märkte jag att min tygpåse där jag haft körtkort och kontokortet är borta. Jag springer hela vägen jag promenerat men finner den inte så jag ringer banken och spärrar kortet och ringer polisen och anmäler förlusten.
Var hemma 14.08, skulle möta Anna 14.25. Efter jag pratat med polisen ringer det från Norrmalmspolisen, då har någon ärlig människa lämnat in min påse! Jag blir så varm inombords att det fortfarande finns så ärliga människor där ute=)
Kortet är ju spärrat men körkortet =) Skönt att slippa fixa nytt!

Nu har jag kört piloxing med Anna o Camilla, ska in i duschen sen ska jag till Rebecka o hämta nycklen och sedan möta upp mamma o pappa för middag!
OCH så djuren kommer hem=)

No comments: