Sunday, October 24, 2010

It´s time for africa

Done=) Nu har Anna o jag kört afro, superskönt att köra det på en söndag, alldeles lagom!

I dag har jag trots gårdagens utgång varit effektiv tycker jag! Sprang ner o slängde in två maskiner, sen har mamma o pappa varit här o hjälpt mig o fikat=)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag på bio även denna söndag. Perfekt en regnig o trist dag som denna. Måste mig i säng i tid, har så mycket planer denna vecka. Om det blir så återstår att se;-)

Erika hade köpt denna smarta tvättpåse till mig, så nu har jag gjort mig av med tvättkorgen. Men måste ta saker ett steg längre när man lever som jag, compact living ha ha

2 comments:

Anonymous said...

Du kunde fått våra, vi hade en vit och en svart så vi kunde sortera tvätten när vi bodde på Strålgatan! Nu ligger de bara och skräpar igen... Puss

MsEmsan said...

Men vad synd, tänkte inte på att Ni hade sånna, tack ändå=)=)=)

puss