Wednesday, October 06, 2010

Fjärilar

Känns lite som det har vänt för mig denna veckan, efter detta tunga år kanske det äntligen är min tur!

I går sa jag upp mig, jag trivs kalas på jobbet men jag fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Jag kommer bli kreditchef på ett internationellt känt företag. Känns jättespännande, jag är jättetaggad för mina nya utmaningar. Det kommer krävas mycket av mig men jag har mycket att ge!

De blev väldigt ledsna på jobbet och ville få mig att stanna, men det finns inget som kan möta denna chans.

En man i dag var fiffig, because you´re worth it =)

Även på andra plan känns det kalas just nu, jag lutar mig tillbaka och njuter av stunden nu och tänker inte så mkt helt enkelt=)

Efter Anna o jag tränat i dag gjorde jag den hemska upptäckten att jag var utelåst!Ventilationskillarna kom i morse innan jag gått och jag var ej klar så jag blev stressad och hade glömt nycklarna hemma, som tur fick jag tag i mannnen i huset som hade den så tillsist kom jag in, där låg mina nycklar prydligt innanför dörren;-)

Nu ska jag sova, hade en toppenkväll på alla sätt=)

4 comments:

Anonymous said...

Grattis gumman till nya jobbet! Man ska våga kasta sig utanför sin trygghetszon! Kram, Gun

MsEmsan said...

Tack gumman, vad gullig du är=)=)=)
Hoppas pluggandet går toppen! kramar

Elle said...

yes, now it´s your turn babe,,your are soooo good,,ses imorn,,,puss

MsEmsan said...

Tack Darling=)=)=)
So are you!

Ses i mrg, blir jätteroligt!!!

Puss