Friday, October 08, 2010

T.G.I.F

Åh som jag längtat denna vecka, har känt mig så trött, var så mycket som hänt denna vecka,sov dåligt i helgen för jag gruvade mig så mycket för att säga upp mig. I Morgon ska jag försöka sova ut. Ska förbereda saker inför morgondagen i kväll så jag inte behöver stressa i morgon i vanlig ordning=)

Jag ska ge mig själv en grattis till jobbet present, en större tv=) Det kan nog alla som varit här hålla med om att jag behöver he he Jag har inte prioriterat det eftersom det varit sommar och jag ej sett tv, men nu när det är höst behövs det!

Vi hade det jättetrevligt hos Erika i går, hon hade gjort kantarellsoppa och världens godaste citronpaj=)

Nu ska jag lägga på ett kol!

2 comments:

Anonymous said...

Hej, jag tar med muffins till imorgon som jag lovat Ester att baka :) så det kanske kan göra att du slipper ett moment? kram! Lotta

MsEmsan said...

Men vad gullig du är=)=)=) Tack!=)
kramar