Tuesday, October 26, 2010

Sjukt äcklad

Jag kommer aldrig mer kunna använda en offentlig torktumlare igen. Aldrig!
Den är rätt dålig så brukar ej använda den.
Men skulle tumla mina nya fina rosa lexingtons så de ej ska ludda. Jag visste inte vilket öde de fick gå till mötes.
Jag brukar dubbelkolla filtret innan, men jag glömde det i dag.
När jag rengjorde det var det hur mycket könshår där som helst! Mina fina lexingtons har blivit tumlade i en könshårstummlare!
Fattar inte att folk inte kan rengöra efter sig! O hur kan man ha så mkt könshår i sina kläder, lakan handdukar eller vad man nu tvättat?
Huh!

5 comments:

Anonymous said...

Haha! Stackars handdukar! Det kan ju vara brösthår, rygg hår och armhår också, hursomhelst är det sjukt äckligt! :-(. Puss

MsEmsan said...

Ja man kan ju alltid hoppas det, men såg inte så ut, usch, det var rejält lång- huh!=(
puss

Anonymous said...

Man ska aldrig torktumla eller använda sköljmedel på lexington! så du kan slippa det i framtiden :)
kram Lotta

MsEmsan said...

På lexington hade de sagt till mamma, aldrig sköljmedel men att man ska tumla dem?
Gör Ni aldrig det?
Skönt o slippa det i framtiden=)

kramar

Anonymous said...

Nej på lextington sa de till oss ingen sköljmedel + ingen torktumling :) men jag vet inte!
Kram lotta