Friday, October 15, 2010

Fredag o helt slut

Jag måste börja inse att jag blir äldre och börja ta min sömn på allvar. Känner mig helt färdig!
Har haft en stressig vecka på jobbet och har endast tre veckor kvar. Jag ska in på söndag och jobba undan lite, ska lämna allt snyggt efter mig.

Jag börjar få ångest för att lämna, trivs så himla bra. Jag börjar bli lite rädd och nervös inför min nya roll, men jag tror det kommer bli kalas=)

Körde Body balance med Bergman efter jobbet, sen har jag varit i solna på middag, Erika o Per hade besök från jönköping. Pers vän är en av de roligaste människorna jag någonsin träffat, blev skrattfest ha ha

Även i dag på lunchen när jag luncha med Rebbs blev det skrattfest, kan va för att vi båda har lika sjuk humor =) Härligt and i like it!

Nu ska jag sova, ska vara pigg till afron med Bergman i morgon!

Ciao!

No comments: