Monday, October 11, 2010

Green screen

Sen i går har min tv haft en grön obehaglig bild, så grön att man blir illamående! Nu är problemet löst, scarten hade åkt ut en bit, inte visste jag att det gjorde bilden spygrön! Huva!

Mötte upp Erika efter jobbet, vi gick till Ciao Ciao och åt middag, Erika var så gullig och bjöd mig för att gratulera till det nya jobbet=)
Jag fick även denna fina diskborste så jag ska tycka det är roligare att diska.
Har jag inte världens bästa syster?=)



Tränade jympa på lunchen i dag, är bra när man inte hinner träna på kvällen, men det är ju inte samma sak som sats;-)
Hade varit osmart och lagt ner kläderna tillsammans med handduken så allt var blött, som tur var kunde jag slänga in en maskin i tvättstugan, alltid ledigt, som man har egen maskin nästan=)
Nu väntar jag på att det ska torka sen är det dags att kasta in handduken!

No comments: