Saturday, October 16, 2010

Tre år

Nu drar Stockholm open igång, detta är andra året vi inte är ditbjudna av Intrum, rätt enkelt att förstå eftersom vi inte är kunder.
Året var 07, jag o Rebbs kände inte varann så bra, men det var då vi klickade. Vi insåg att vårt intresse inte var tennis, utan vi föredrog att sitta i vip launchen o dricka vin ist=)
Sen den dagen har vi hängt! Jag är tacksam att kunnat finna en så fin och underbar vän på senare år, det är nog rätt unikt!

Satt och kollade igenom min blogg, rätt mycket under 08, det var ett bra år det. Jag blir varm och glad att kolla på bilderna. Men som alltid när man ser dem inser jag hur jag saknar mitt gamla liv. Kommer aldrig kunna få det tillbaka, men kommer alltid bära med mig de fina minnena som skapades där.

Tennisen 08


Lina fastklämd i en massagestol;-)


Älskar denna bild på Pumba, från Hagaparken 08

Rebbs bränd på fondueboden 08

Tjejerna en härlig kväll på koh panghan 08

Linas o mitt försök till extensions 08. Vi borde vetat bättre när en ryska öppna i kimono;-)


På hem gång efter ha firat Lina, hon är lycklig ovetande hur nära min cigg är hennes hår=)



Blev mycket Lina här ser jag, du får känna dig speciell=) he he he

2 comments:

Anonymous said...

Tack! Jag känner mig lite märkvärdig nu! Men fan va sjuka och roliga grejer vi gjort! Och vad fort tiden går!!!


Lina

MsEmsan said...

Det ska du göra=)=)=)

ja det har vi verkligen gjort, tycker vi fortsätter så livet ut!=)