Monday, February 08, 2010

Shiny morning

Hur härligt är det inte att solen skiner när man går till jobbet?=) Känns som varje dag leder närmare till våren!

Gårdagen var bra, vi gick upp tidigt för att gå ut med hundarna innan passet, när vi kom dit var det endast tjejer som skulle köra flow så David gymmade ist, tur för honom. Passet var absolut bra, dock ingen favorit hos mig. I dag känns det på ställen men inte visste man hade muskler på he he he

Sen åkte vi iväg o kollade soffor o lite kläder. På kvällen tog vi det lugnt hemma o handlade mat inför veckan, vi ska börja med det nu igen, planera=)

I dag ska jag köra första passet här på jobbet sen ska jag till Moa i kväll. Vill egentligen bli mörkare igen men väntar med det till efter kryssningen=)

Nu ska jag jobba!

Ciao!

2 comments:

Cin said...

http://chilli.ehandel.net/

Här är affären jag talade om. Ser måttligt intressant ut när man kikar på hemsidan, men butiken har mer... Jag kommer köpa MASSOR när det väl är dags sen...
bra... ok priser!
kram

MsEmsan said...

Kan absolut vara värt ett besök, på webben hade de ej storleken på soffan vi ska ha men har de mer i butiken så är det ju toppen=)=)=)
Tack för tipset=)=)=)

kramar