Tuesday, February 02, 2010

Dark dark morning

Det är verkligen så mörkt på mornarna fortfarande, men det blir ljust snabbare vilket är ett tecken- ett litet steg närmare våren=)

Gick ner i går för att träna, men blev fast i hissen upp o ner, gymmet ligger på 2 :an, jag blev först upptryckt till 7 an sen till 9 an sen åkte vi ner till 4:an en sväng för att sen åka uppåt igen, tydligen är hissarna lite knäppa=)
När jag tillslut kom ner såg jag att det var så mycket folk, pratade med David o bestämde mig för att träna med honom, dock kunde jag ej teckna kort hos dem då deras system låg nere, jag fick köra gratis till 19, så blev en snabbis i af=)
I dag ska jag dit o teckna kort, bra att ha ett gym så nära på helgerna o så.

I dag är det 24 dagar kvar tills vi åker!
Ska bli så underbart o komma till varmare bredgrader.

Nu ska jag fixa till mig innan jag ska promenera till jobbet=)

Ciao!

No comments: