Friday, February 19, 2010

Det är dags för fredags-gris

Ingen har kunnat undå fredagsmys reklamen skulle jag tro? Lina introd. hela låten förra veckan för mig, sjukt bra, man kommer i stämning!

Alltid när jag sjungit den hemma när den fastnat på huvudet har det blivit fredags-gris he he I love pigs!


Skönt med helg, sitter o väntar på att David ska hämta mig, vi ska handla lite mat, kött blir det i kväll, o sötpotatis- mums!


Nu var det min tur att få ont i halsen, vaknade med det i morse, ska vila nu i helgen, måste vara frisk på måndag när jag ska till Gotland.

I morgon skulle vi gått på bio med Emilia o Oliwer, men stackars Oliwer har blivit magsjuk så får vi får ta det när jag kommer hem igen!

Nu när det är så kallt o ruggigt ute gillar jag att se tillbaka på bilder från sommaren o minnas hur härligt vi hade det.

Som denna bild, tagen en helt perfekt helg tillsammans med underbara tjejer!


Trevlig helg,

Ciao!

2 comments:

Cin said...

Ja, nu får det fan bli sommar... eller åtminstånde vår så man får känna alla dessa underbara vårdofterna!

Oliwer mår lite bättre nu i kväll, men vi tar allt när du kommit hem ist.... magsjuka är inte att leka med, och det återstår att se vem som är näst på tur.

Det går ju runt... så se till att ta pepparkornen varje dag i förebyggande!!
kram

MsEmsan said...

Skönt att han känner sig bättre,stackarn, hoppas Ni övriga sluppit undan den.

Kramar