Sunday, February 21, 2010

Adios

Helgen har i vanlig ordning flygit förbi, gårdagen spenderade jag i aceton, löste upp naglarna så jag kan knappt skriva nu, så ovant, det är rätt ömt nu men det kommer bli bra om ett par veckor=)

På kvällen skulle vi till Rebban o Henric, men hon kände sig dålig så det blev inställt=( Djuren fick åka dit ändå för barnen hade längtat, så söta=)

Vi åkte till Elle o Fredrik o såg schlager, var roligt att träffas innan jag ska åka bort=)

I dag har vi varit på tippen, i lijeholmen centrum en snabbis sen på Mio i barkarby o hittade den perfekta soffan, som man bygger ihop själv, dock var priset inte lika lockande så detta måste tänkas över. Men den var helt rätt=)

Sen hämtade vi djuren och har lagat mat. Sitter o jäser framför tv:n, ska måla naglarna, i morgon flyger jag till Gotland om vädret tillåter.

Ha en skön kväll!

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas flygningen går bra och att du inte blir kvar på Gotland... :)
Vad kul att du oxå vill åka skidor! Det måste vi göra!
Kram Anna

MsEmsan said...

Jag kom hem wihooo=)

Ja det måste vi verkligen!

kramar