Thursday, February 25, 2010

One more day

Sista dagen innan semester, i morgon denna tid sitter jag på Heathrow, kanske med en kopp starbucks kaffe i handen? vem vet he he

Känns så fantastiskt att komma i från denna kyla, har aldrig längtat så mycket att resa bort som jag gör nu!
Hösten har inte bjudit på så mycket härligt i mitt liv, så kommer bli skönt att komma bort o få distans till saker.

I går träffade David en granne, så nu fick vi veta vad som hänt, den amerikanska professorn som hyrt lägenheten har tagit livet av sig. Så himla fruktansvärt, man blir så illa berörd. Han måste ha mått fruktansvärt dåligt.
Kunde inte släppa tankarna på det i går, på honom, på hans anhöriga. Måste vara extra jobbigt när det händer en närstående något i ett annat land, när man inte kunnat vara där för personen och sen få hem kroppen o så=(

Hade det varit min lägenhet hade jag inte velat bo kvar där, hade känts olustigt.

Nu ska jag jobba vidare.

Ciao!

No comments: