Wednesday, February 24, 2010

Crap

I dag fick jag svar från gymmet angående mitt kort, känns som lite kundservice kan man ge en kund, de vägrar säga upp mitt kort trots att jag haft problem under de två första veckorna, vilket även var tiden jag sa upp kortet var inom, de erbjuder mig att jag kan sälja den vidare för en kostnad på 300 kr, när jag skriver o ber snällt om de inte kan göra ett undantag då jag inte vill ha mitt kort kvar där samt att jag ej blivit kompenserad för tiden jag ej kunnat träna svarar han att de kommer dra av för de två veckorna....
Är det så man vinner kunder? Genom att tvinga dem kvar?
Det skapar badwill för dem, jag kommer ju aldrig rekomendera dem till någon annan.

Visst att avtal är avtal, men man kan se lite bredare och göra ett undantag någon gång. Bara för att de tvingar mig kvar ett år kommer jag inte börja gilla stället eller rekomendera det till någon annan!

Hade hoppats på bättre bemötande!

No comments: