Wednesday, February 10, 2010

Bad start

Denna morgon startade verkligen inte bra!Kommer till jobbet och hittar inte nyckeln till kassaskåpet så jag får inte ut min dator, jag försöker hitta vem som kan hjälpa mig, när min kollega kommer en halvtimme sen sa hon att ev repan kunde hjälpa mig, de kunde de=)
Nu hoppas jag verkligen min nyckel ligger hemma, den kan ha åkt ur min väska i går, i really hope so!

Nu är det bara 30 min kvar på denna arbetsdag, sen ska jag träffa Rebbs på Haga Deli för en trevlig middag, ett glas vin kommer inte sitta fel!

I går på boxen körde vi en övning där Lina skulle slå mig på axeln och jag skulle skynda mig, om hon lyckades var jag tvungen att gå ner på golvet, göra amrhävning o upphopp, det ville jag absolut inte så jag backade, bara att där på golvet låg David o gjorde sitt straff så jag flög över honom. Måste sett bra roligt ut;-)

Ha en trevlig kväll.

Ciao

2 comments:

Anna said...

Hoppas ni har en trevlig kväll! Kram!

MsEmsan said...

Tack gumman, Rebecka skötte sig så det blev riktigt trevligt!Puss