Friday, January 01, 2010

Bye bye crap year

Är glad att 2009 är över, det året har inte gett mig många medgångar, som Rebecka säger, 2010 kan bara bli bättre, det är vårt år. Jag vill gärna tro henne och ser positivt på kommande år.
Nu kommer jag inte nöja mig, livet är för kort för det.

Jag ska börja mitt nya jobb, tror det kommer bli riktigt bra!

I går var det avslut på ett decennie, för 10 år sedan stod vi på en strand i Thailand, det var stort och alldeles underbart!

Det har hänt mycket under det senaste decenniet, har varit i en ålder där det händer mycket i ens liv, mycket har varit toppen=)

Gårdagen firande var mycket trevligt hos Lina o Johnny, vid tolvslaget stod vi vid liljeholmskajen och tittade på fyrverkerierna!
Vi fick ta bussen hem med hundarna, fick ej tag i någon taxi, det gick bra förutom att Pumba var rädd, lillkillen.

I dag har vi varit duktiga och städat, nu ska jag ta en dusch sen ska vi pipa till videobutiken.

Ciao!

No comments: