Tuesday, January 26, 2010

Thailand

Jag fick ju en resa av David när jag fyllde 25 jag ej "plockat ut" ännu. Tur är väl det för under året har jag ändrat mig massor av gånger vart det ska bära av, först var det Thailand, sen Malaysia, sen Mexico, sen Syd Afrika och nu är det Thailand som gäller igen. Jag har velat åka tillaka dit sen vi var där sist och David har aldrig varit där så det känns som ett bra alternativ, sen är det så vackert där, god mat och det finns mycket att göra, kommer bli TOPPEN!

I dag har jag varit rastlös, så hunnit kolla resor, har mailat över en massa alternativ till David, nu får vi se vad han säger=) Tror han tycker det är skönt att jag tar tag i saker=)

Ciao!



5 comments:

Elle said...

härligt, när bär det av :-)

Cin said...

Härligt!
Thailand är underbart!!
kram

MsEmsan said...

Elle,Jag tror vi åker o november typ, ska ni med?=)

ja Cina, visst är det?=)

kramar

Anna said...

Å va härligt!
Jag hoppar in i resväskan : )
kram!

MsEmsan said...

Lätt Anna, jag tar med dig=)=)=) kramar