Saturday, January 23, 2010

Slappar dag

I går hade vi familjen över på middag, det var trevligt! Fick mycket fina saker=)

I dag hjälper David sin mamma på bröllopsmässan, kommer nog gå bra för honom, att sälja är ju hans grej=)
Jag o grabbarna är hemma o slappar!
Kan man va mer avslappnad än så här?=)

David har min kamera med sig, han har fått en viktig uppgift av Lina=)
Hoppas det går vägen för honom!
Bilden på Pumba är tagen med min gamla mobil, min nya är ju paj o jag har inte fått arslet ur att skicka iväg den=)
Jag känner att jag verkligen behöver en iphone, är sugen nu när tjejerna skaffat en=)

Nu ska jag o grabbsen ut .

Ciao!

4 comments:

Annika said...

Klart du ska ha en iPhone!! :-)

MsEmsan said...

Ja eller hur=) I neeeeed one!

Cin said...

Klart du ska ha en Iphone. Gillade den inte förut, men nu kan jag inte leva utan den.
Synka med mac´n oxå, paket ;-)

VA???? hahahahahahaha!!!!
David på bröllopsmässan???? ASG!!!
Oj oj oj... måste ringa honom i veckan och kolla hur det gick ;-)

kram

MsEmsan said...

Jag har förstått att man blir smått beroende av den he he
David erbjöd att jag skulle få hans innan han tappa den i golvet, men då ville jag inte ha den, tyckte den var för avvancerad, förstå att jag ångrar det bittert i dag?=)

Yes, David jobbade där, han sa att det gick bra=) Hade velat se honom bland alla galna bridezillas=)

kramar